Boss Shots

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Insgesamt dauert es etwa ne Woche, Royal Mail ist nicht die schnellste, aber wenn es mal bei GLS, oder neuerdings DHL ist, gehts flott.

Bei mir sind gestern noch paar eingetrudelt, kurzer Geschmackstest nach 1 Tag

Mothermilk - wow! das ist Milkman (das bisher beste) ebenbürtig
      Rocket girl - noch viiiiel zu stark, in paar Wochen nochmal schauen
      Unicorn Milk - schon jetzt sehr, sehr gut
      Boss Reverse - gut, aber das wird noch besser...
    • rWx schrieb:

Ach verdammt, ich konnte es nicht lassen :unschuld: ...

Bei FB läuft bis 5.2. ne Sammelbestellung. Hab mir jeweils 500ml Muffin Man und OHW Milkman Shots geordert. Dauert ja paar Tage, bis die Bestellung überhaupt auf die Reise geht. Hier spart man ein paar Euro durch weniger Versandkosten ;-)

Wie finde ich die Sammelbestellung? :help:
      Und kann ich dann z.B einfach eine Base von OWL schon fertig gemischt hinzugeben?
      Hab noch keine Bunkerbase deswegen müsste ich eine fertige nehmen.
      Aber sollte ja theoretisch kein Problem sein oder?
    • Dennis Reu schrieb:

Wie finde ich die Sammelbestellung?
      facebook.com/groups/235497690238324/?fref=ts

Dennis Reu schrieb:

einfach eine Base von OWL schon fertig gemischt hinzugeben?
      Klar. Ich hab auch immer vorgemischte OWL Base da (50/50/3mg). Letztendlich ist auch nur Aroma für insgesamt 500ml fertiges Liquid in der Buddl drin. Wenn du 50/50 drauf kippst, dürfte der Geschmack etwas intensiver sein, da die Aromen Menge in den Buddls glaube für 70 VG und 30 PG berechnet ist ;)
      DNA? SX? TC? WTF? Dampfst du schon, oder spielst du noch?
      :dampf:

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von rWx ()

• Dennis Reu schrieb:

Und muss ich dir Dame für die sammelbestellung anschreiben oder wie läuft das?
      Beitrittsanfrage abschicken! Wenn du dann in der Gruppe bist, einfach das unter "Dateien" vorhandene Formular (google docs) ausfüllen und auf "Bestellung abschicken" klicken.
      In dem Formular sind alle möglichen Liquids und Boss Shots vorhanden. Einfach auswählen was du möchtest, und fertig. Du bekommst dann eine Paypal Zahlungs- Aufforderung. Wenn du dann bezahlt hast, bist du dabei :viktory:
    • rWx schrieb:

Dennis Reu schrieb:

Und muss ich dir Dame für die sammelbestellung anschreiben oder wie läuft das?
      Beitrittsanfrage abschicken! Wenn du dann in der Gruppe bist, einfach das unter "Dateien" vorhandene Formular (google docs) ausfüllen und auf "Bestellung abschicken" klicken.In dem Formular sind alle möglichen Liquids und Boss Shots vorhanden. Einfach auswählen was du möchtest, und fertig. Du bekommst dann eine Paypal Zahlungs- Aufforderung. Wenn du dann bezahlt hast, bist du dabei :viktory:

Wenn ich unter "Dateien" gehe sehe ich da nur 3 jpg Dateien. Oder ist die Sammelbestellung schon abgelaufen?
    • @igor1203, das lohnt sich nicht. Bei der SB sparst du lediglich paar Euro an Versandkosten. Derjenige, der für dich mit bestellen würde, müsste ja deine Shots extra zu dir schicken. Da würdest du wieder extra Versand zahlen müssen.
      Also, bestell lieber selber in England, wenn du keinen FB Account hast ;-)
    • Dann haste aber nicht richtig geguckt @Codi, die Liquids zum probieren hab ich jetzt als 30er mit 3mg Nikotin bestellt, für mich sehr praktisch da meine Kollegen direkt Proben angefragt/gefordert haben. Die Aromen gibt es glaub ich nur in 500 bzw 1000ml, lassen sich aber bestimmt auch Leute finden, mit denen man teilt....

Ich berichte natürlich wie immer
      In a world full of kardashians, be a morticia!

Don't panic, it's organic!
    • Also @Trooper, manchmal ist fb ganz nützlich, denn dort haben die Jungs genau erklärt was los war. Kompletter Server Absturz und Probleme mit dem Versender (Royal Mail). Nicht meckern ohne informiert zu sein, das tut keinem Geschäft gut. Die geben sich echt Mühe alle Infos über die derzeitigen Probleme weiterzugeben und arbeiten dran. Vielleicht solltest du über die sendungsnummer in Deiner Email mal bei Royal Mail und gls nachsehen, denn bei mir hat sich der Status im kundenkonto auch nicht geändert bis heute Mittag, aber laut gls ist mein Paket auf dem Weg.

• kopiert von Facebook

Graham McKenzie

*****Order Problems*****

Hi guys,

I will start by apologising to all that have been affected one way or another with the issues regarding some deliveries. Some lessons have been learned the hard way today also. Can I also say I'm at the inlaws where one has dementia the other has ahlziemers (sp) and I'm struggling to juggle everything.

I'll start off with the weekend gone -

It took us completely by surprise the amount of orders that came in, it was nearly more than quadruple the normal amount of orders, we didn't check the site through the weekend and only realised this on Monday Morning when the orders were being exported out. This was when we started to pump orders out as fast as we could and stock depleted faster than we could replenish. Our stock of 500ml & 1L bottles vanished, literally. To give you an indication we normally keep 5 boxes of each, we had an order of 7 of each come in. It vanished. So we ended up low stock and waiting on more bottles because the amount we're going through was insane.

Royal Mail then had the orders ready for dispatch got exported and tracking numbers issued. This is where the first problem kicked in. Royal Mail decided to give delivery tracking codes to everyone and their mother, their son, when they shouldn't. This caused the first part of the confusion for us and you.

We tried to get in touch with Royal Mail and told them to get their add on to work properly and give us a list of people that was still to get dispatched. We then got confirmation that the majority of the orders they got on Monday and Tuesday will be updated on the system as they are having trouble with the system and tracking numbers and that they had several bugs.

They've told us time and time again that the parcels are with them even though your tracking said otherwise. Some customers who were having that issue were having those delivered. So we were led to believe it was fine, it's just been a delay etc.

Then Wednesday hit us, and that's when this peverbial shit storm took hold.

International orders were getting rejected at customs for no reason, uk orders were being returned for not being able to be sent, then back office updated and showed that a whole bunch of orders that Royal Mail said were in the system were indeed not. So it was then trying to deal with a backlog of 400 orders. Capella got delayed, Inawera got delayed, TFA got delayed, no bottles, trying to sort everything out and make as much oh a headway into orders as much as possible.

Then moving the site hosts, had to happen because it wasn't letting us access the back orders. So thanks 1&1 for that! Moving over to a new server has seriously fucked the back end up, it lead to some people not getting order, to others getting orders twice, 4 customers got it 3 times. Invoices printed wrong, order numbers swapped, everything that could go wrong with the website has gone wrong.

This leads onto today and Friday, where all further orders that Royal mail said was sent it wasn't. This lead to a backlog of over 600 from what should have been fine. It's been a mad rush, we've had staff off due to personal reasons, and being honest it's just been a fucking a disaster. It's extremely embarassing and I'm totally appauled at the level of service given my Royal Mail and to an extent DHL. Oh yeah, we ran out of bottles, AGAIN.

I will have stern conversations with RM & with DHL about the issues that have arisen. I promise you all, I will get everything fixed. I will do my upmost to make it up to all of you. We have staff in tomorrow that will be looking at trying to get as much as possible ready to get shipped on Monday.

It's been an absolute nightmare, I understand and quite rightly that some are angry/furious about being told one thing then another happening. We were just went on the information that was available to us at the time, turns out it was the completely wrong information and for that I profusely apologise we can only go on what our carriers tell us.

It's been a nightmare few days for everyone involved, again I'm sorry. I'm going down to HQ on Monday for a while to try and help steady things. I will get back to everyone when I can. We are totally embarassed with the state of affairs, and we are looking into new carriers to help with a better service AKA DPD. I will get back to you all later on, I need to make sure the inlaws are fed and settled before the carers come round later on.

The website has been updated to a 3 day delay, that is for new orders, any orders previous to that are our priority. Again, we have people in tomorrow.

I will be in touch to everyone that's sent me messages and in another thread soon. Just bear with me there's only so much I can do as one person 250 miles from HQ. It will also be useful to email alex@flavour-boss.co.uk merely because he has more access than I do unless I'm down at the office. Also so we can collate how much of a nightmare this has been.

It's not the service I want Flavour Boss to give customers, especially first time orders. This is the first time this has happened and it's sure as hell going to be the last. If you wish to formally complain also, please email graham@flavour-boss.co.uk I will speak to you through email also.

Thanks,

G